Ebru Akel

Monday, November 06, 2006

Yeni Bir Ebru Akel Vakası

''Biri Bizi Gözetliyor'', ''Gelinim Olur musun'' isimli realite programlarından tam kurtulduk derken, geçtiğimiz sezon Savaş Kalafat’ın bulduğu ve başımıza sardığı Ahu Tuğba formatı, Kuşum Aydın’ın da yardımlarıyla hayatımıza giriverdi. Şimdi de sırada "Denemeye Değer" var.

Öncelikle seyretmeyenler için Ahu Tuğba'nın programı ile ilgili biraz bilgi vermek istiyorum.

Ahu Tuğba’ya sürekli birileri âşık oluyor. Evlenme teklifleri yapılıyor, stüdyoya gelinlikler ile geliniyor. Sonra tam Ahu oldu derken, adamın eski kız arkadaşları ortaya çıkıveriyor ya da kız kardeşi. Araya küslükler giriyor, kavgalar falan filan. Şimdilerde mesela iki kişi Ahu’nun peşinden koşuyor. Biri çok zengin bir işadamıymış (!) Limuzinlerle geliyor. Helikopterlerden çiçekler döküyor… Bu arada o arkadaş iş adamı falan değildir. Kendisi 1997 yılında İstanbul Üniversitesi Veterinerlik Fakültesinde okumaya çalışıyordu. Sonra dizilerde figüranlık yapmaya başlamıştı. Diğer zata gelince oda; orta halli, delikanlı kesimi temsil ediyor. Anlayacağınız tamamen kurmaca… Hani kurmaca olduğunu anlamak için de, öyle âlim olmaya falan gerek yok.

Bu format, gündüz seyircisi tarafından tutuldu. Baya fanatikleri var. Hatta o kadar tutuldu ki, program Atv’den Show Tv’ye transfer oldu. Bu nedenle de Atv hemen kolları sıvadı ve atağa kalktı. Hem de bu işin ustası bir isimle; Ebru Akel’le… Programın Adı: Denemeye Değer. Her gün Saat 15.00’de canlı yayınlanacak… İlk program 30 Ekim günü. Format aynı. İlk programda birleştirilmeye çalışılacak ünlü isimler, Ozon Orhon ve eski eşi Yeşim Erçetin…

Tamam… Çok kötü programlar olduğunu kabul ediyorum… Bu ülke bir daha böyle bir furyayı kaldırır mı, onu bile bilemiyorum. Ancak gündemden düşmüş, ne yapsalar tekrar eski günlerine dönemeyen bir zamanın şöhretlileri de bu yolla para kazanıyor. Şimdi pazara çıkıp limon satacak halleri yok ya… Mecburen yapacaklar böyle işleri… Alan memnun, satan memnun… Katlanamayanlara düşense zaplamak ki ben herkese şiddetle bunu tavsiye ediyorum… Bu programları seyredeceğinize, çıkın balkona boş boş sokağa bakın saatlerce daha iyi. Hiç değilse gerçek hayata dâhil olmuş olursunuz…

Ebru Akel
Kaynak: Milliyet Blog

1 Comments:

  • kendisine hayranım ve çok begeniyorum öyle bir fizik öyle bir güzellik olamaz kesinlikle
    vucudu çoooook güzel ve çoook sexi
    vucud hatlarıda muhteşem demek yetersiz gelir.
    beraber yaşamak isterdim ebru hanımla her nazı çekilir bir güzellik ve sexilik var kendisini öpüyorum

    By Blogger yusuf, at 7:53 AM  

Post a Comment

<< Home