Ebru Akel

Tuesday, September 26, 2006

Ebru Akel: Ağır İşçiyim

Son yıllarda Türkiye'nin aranılan sunucusu olan Ebru Akel, gece gündüz çalışıyor. Zoru başarmayı sevdiği için başarılı olduğunu söyleyen Akel 'Ben ağır işçiyim' diyor.

Sunduğu evlilik programlarındaki başarısından sonra Ebru Akel, atv'de ekrana gelen 'Oryantal Star'da da farkını açıkça ortaya koydu. Akel, akıl dolu esprileriyle, yarışmacılarla olan diyaloglarıyla ve sempatik tavırlarıyla programda aynı zamanda şov da yapıyor. Sekiz yıldır sunucu koltuğuna başarıyla oturan Akel, bu alanda ilk akla gelen isimlerden biri. Her geçen yıl sunuculuğunu daha da geliştirdiği gözlenen Ebru Akel, "Zoru başarmayı seven biriyim. Bu yüzden ben ağır işçiyim" dedi.

Konuşma sanatı ustası
Ebru Akel: Oryantal Star'daki sunucu- luğunuzu önceki programları- nızla karşılaştırdığımızda sizi daha esprili görüyoruz... Onlar çok farklı yarışmalardı. Ben 8 yıldır sunuculuk yapıyorum. Bununla ilgili bir çok ödül aldım. Türkiye'de yaşıma ve vizyonuma göre Türkçe'yi doğru kullanan, konuşma sanatını düzgün yapan iyi bir isim olduğumu düşünüyorum. Ama bu çok farklı bir yarışma. Benim görevim de her yarışmada farklı bir Ebru ile izleyicinin karşısına çıkmak.

'Müzik benim tutkum'
Sunuculukta bu kadar ilerle- yeceğinizi düşünüyor muydunuz?
Ebru Akel: Önüne çıkan projelerin seni nereye götüreceğini hiçbir zaman bilemezsin. Ama ben şaslıydım. İçinde kendimi ifade edebileceğim, kendimi içine katıp bir şeyleri sunmak dışında, bir şeyleri yönetebilecek çok güzel projeler çıktı karşıma.

* Oryantal Star'ın bu kadar ilgi göreceğini tahmin ettiniz mi?
Ebru Akel: Çok mütevazı olamayacağım. beğenileceğini tahmin ediyordum. İlgi göreceği kesindi ama bu kadar reyting alır mı almaz mı tartışılırdı. Ben işin içinde olduğum zaman seyirci de 'Ebru'nun içinde olduğu işte mutlaka bir şey vardır. Yarışmayı farklı bir dikkatle izlemeliyiz' diyor.

* Sizin oryantalle aranız nasıl?
Ebru Akel: Dansla aram çok iyi. Çünkü ben konservatuvarın bale bölümü mezunuyum. Sahnede en iyi dans edebileceğim dönem sakatlanarak baleyi bırakmak zorunda kaldım. Müzik benim tutkum. Oryantal de bizim topraklarımızda doğan bir dans türü, ama benim fazla bilgim yok. Hiç oryantal dans etmedim.

* 'Oryantal Star'da dansçıların kareografilerine dahil olacak mısınız?
Ebru Akel: Bir gün dans ederim belki. O bu sahnede mi olur, bir filmde mi olur, bir dansçının hayatını oynadığım bir dizi filmde mi olur bilmiyorum. Ama bir gün bir şekilde, dansımı da yeteneklerimle birleştirerek sergileyeceğim bunu biliyorum.

* Seyircinin gözünde 'ailemizin kızı' imajınız devam ediyor..
Ebru Akel: Kesinlikle... Sokakta 'ah kızım gel kucağıma otur, seni öpeyim' diyen teyzeler var. Beni seviyorlar. Beni çok özlediler. Ben de onları çok özledim. Yakında atv ekranlarında müthiş bir öğleden sonra kuşağıyla onların karşısına çıkmak için can atıyorum.

Senaryo sıkıntısı
* Peki oyunculuk ne durumda?
Ebru Akel: Şu anda bir film senaryosu üzerinde konuşuyorum. Her yıl keşke bir kaç tane filmde oynayabilsem. Yazın başlamak üzere olduğum film, zaman problemimden dolayı olmadı. Ama Aralık-Ocak döneminde bir dizi projesi gözüküyor.

* Oyunculuk mu yoksa sunucu- luk mu daha ağır basıyor?
Ebru Akel: Bu projeye bağlı. Ben yarışmalar konusunda çok şanslıyım. Sevdiğim, güzel ve renkli işlerin içinde yer alıyorum. Dizi anlamında büyük senaryo sıkıntıları yaşanıyor. Ama dizi konusunda da yine de güzel işler yaptık. Mesela "Azap Yolu" çok güzel bir projeydi. Bundan sonra da hep çok inandığım işlerde olacağım.

Zayıf olmanın sırrı!
* Son dönemlerde bir sıfır beden çılgınlığıdır gidiyor. Bu konuda neler söyleyeceksiniz?
Ebru Akel: 0,2,4,6 diye devam eden Amerikan bedeni var. Zaman zaman bende 0 beden elbise aldım kendime. Ama bu sadece daha zayıf insanların giydiği bir şey. Şunu yemeyin bunu yemeyin gibi aptalca şeyler söylemeyeceğim. Rejim yapmak isteyen doktora başvurarak kendine en uygun diyeti öğrenmeli. Ve insan ağzına koyduğu lokmayı kontrol etmek zorunda. Eğer normalinden fazla yersen kilo alman kaçınılmaz. Hepimiz kebabı, tatlıyı, hamur işini severiz. Ben de bir hafta her şeyi yesem kilo alırım. Bütün bunların dışında benim formda kalmamın en büyük nedeni gerçek anlamda hiperaktif olmam.

Ebru Akel
Takvim / Saklambaç

0 Comments:

Post a Comment

<< Home