Ebru Akel

Thursday, March 16, 2006

Ebru Akel'den selülit üzerine

Erçin Dağ, Ebru Akel ile, yaşamı, iş ve aşk hayatı üzerine keyifli bir röportaj yaptı. Hiç aldatılmadığını söyleyen Akel, kadınların selülit problemleriyle ilgili tavsiyelerde bulundu.

İlk Göz Ağrısı dizisinde canlandıracağınız karakterden bahseder misiniz?
Zarife yıllar yılı aynı mahallede beraber büyümüşler, büyük bir aşkla bağlanmış. Ama işler istediği gibi gitmiyor ve aşk acısı çekiyor. Ailesine ve kardeşlerine kendini vermiş biri. Bazen duygusallaşıyor. Ancak hemen kendini toparlayan bir karakter.

Siz hiç bu denli büyük bir aşk acısı yaşadınız mı?
Ben hayatım boyunca böyle bir şey yaşamadım. Mutlaka bunları yaşayan vardır. Bizde anılarımızı raftan çıkartıyoruz. Çok önemli bunlar. Bu dizide benden de, gözlemlerimden de hayattan da bir şeyler var. Benim değil de Zarife?nin ilk göz ağrısı var.

Sizin de yaşadığınız güzel bir ilişki var. Can Ateş?le beraberliğiniz nasıl gidiyor?
Her insan için yaşadığı ilişki çok önemlidir. Ve de o anda heyecanlandıran, tüm anılarını ve herşeyini biriktirdiği bir şeydir. Şu an ki yaşadığım ilişkide böyle.

Zarife aldatılan bir kadın. Siz hiç aldatıldınız mı?
Ebru olarak, aşina olduğum bir şey değil ve hiç başıma gelmedi. Bir insan birini severken başka birini sevemez. Zarife için böyle değil çünkü Zarife?nin içinde öç alma duygusu var. Ben hiç kin ve nefret besleyemem. Kırgınlığım ve kızgınlığım çok anlıktır. Kimseye küs kalamam. Ne olursa olsun birinin gözünün içine baktığım zaman, selamımı da veririm, konuşurum da ama mutlaka bir şey olur. Çok iyi niyetli olduğum için, bana yapılan kötülükleri unutuyorum. Onun için geçip gidiyor. Kimse aldatıldığını kabul etmez. Bir ilişiki içerisinde ?Ben aldatıldım? diyen bir insan yoktur herhalde. İlişkimde böyle bir şeyi ne kendime ne de ilişki yaşadığım kişiye yaşatırım.

Sizce bir kadın neden aldatılır?
Dünya?nın en güzel kadını, Cindy Crawford bile aldatıldı. Bunun ölçütü güzellik değil. Başkaları için konuşmak çok kolay ama herkes kendi için yorum yapsın. Kimse kimin ne yaşadığını bilemez.

Bütün bir yaz boyunca çekilen, ünlülerin selülitli fotoğraflarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Selülitsiz kadın yoktur. Düzenli beslenmek spor yapmak selüliti engelliyor. Ben küçük yaşlardan beri dans ettiğim ve spor yaptığım için selülit problemim yok. Biz göz önünde olduğumuz için çok dikkat etmeliyiz. Bu bir yapı meselesi geçmiyorsada geçmiyordur. Ama dikkat etmek lazım. Ona göre giyinmek, ona göre çorap kullanmak saklamak lazım. Öyle çok fazla ben burdayım diye göstermemek lazım. Madem öyle giymeyeceksin öyle kıyafetler. Selülitli bikinili fotoğrafları çıktı ünlülerin. İzlediğim kadarıyla en güzeli Hülya Avşar?dı.

Dizinin yanı sıra bir de programa başlacayaksınız. İkisini bir arada götürmek zor olmayacak mı?
Yeni program çok zor bir dönem olacak benim için. Hem dizi hem canlı yayın beni zorlayacak. Oyunculuk konusunda çok heyecanlıyım. Uzun zamandan sonra çok iyi oyuncular ve hikayeyle bu işe girdim ve elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret ediyorum. Yarışma 9 ay sürecek ve en sabırlı ve başarılı kişi yarışmayı kazanacak. Kendimle ilgili yenilikler yapacağım ama bu süpriz olsun. Bu yarışmada yarışmacıların normal bir yaşamları olacak. Çalışacaklar para kazanacaklar. İki yılı aşkın bir süredir bu programları sunuyorum ve hiç sıkılmadım. Sürekli farklı bir dinanizmi olan, heyecanla sunduğum bir yarışma. İnanılmaz adrenalin var. 7 saatlik yayınlardan sonra bile yerime oturamıyorum.

Sunduğunuz yarışmalarda ünlü olup, dışarı çıkınca yolunu şaşıran insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şimdiye kadar yarışan tüm yarışmacıları çok sevdim. Onlar böyle bir yarışmaya girmeyi tercih ettiler ve Türkiye onları tanıdı. Onların yaptıkları hatalar bizim hayatta karşılaştığımız şeyler. Yarışma dışında dışarıda o kişilerin ne söylediklerini ve ne yaptıklarını kontrol edemeyiz. Yarışma içinde çok sıkı bir otokontrolümüz var onların üstünde. Ama dışarıda birçok programda onları görüyoruz. Onların üzerine gidildiğini düşünüyorum. Bir taşma noktası yaşıyorlar ve hiç yapmayacakları haraketleri yapıyorlar. Onları görünce çok üzülüyorum. Her koyun kendi bacağından asılır. Dışarıda yaptıkları her hareketten kendileri sorumludur.

show

0 Comments:

Post a Comment

<< Home