Ebru Akel

Thursday, March 16, 2006

Bu dizi benim için dönemeç

atv'nin onceki hafta izleyicisiyle bulusan dizisi 'Azap Yolu'nda Kadir İnanır'in (Yavuz) dusmaninin kizini canlandiran Ebru Akel, İnanır için "Yaninda titriyorum. Onunla calismak cok onemli bir durum" diyor. Dizinin kadrosunda Kadir İnanır'in olmasinin kendisi için bir dönemeç oldugunun altini cizen Akel; sunuculugu severek yaptigini ama oyunculugu cok onemsedigini belirtiyor.

* Sizin için sunuculuk mu agir basiyor, oyunculuk mu?

Basarisi kanitlanmis bircok televizyon programini sundum. Ama ben 'cok iyi bir sunucuyum' demem kendime. 60 yasima gelsem de demem. Ben ogrenci olarak goruyorum kendimi. Ama sunu da soyleyebilirim. Sunuculugu cok severek yapiyorum ama oyunculuk benim hayalimdi. Sonuna kadar da oyunculuk yapmak istiyorum.

* Oyunculuk bir adim onde yani...

Kesinlikle. Oyunculuk sunuculuga gore cok daha kalici. Çok baska bir sey. Bir karaktere hayat vermek, varlik gostermek cok baska bir sey. Onun için sov dunyasinda zaman zaman turlu islerde olabiliriz. Bir muzikalde de olabiliriz, tiyatro sahnesinde de, sunuculuk da yapabilirim. Ama oyunculugu her zaman yapmak isterim.

'ONDAN ÇOK TOKAT YEDİM'

* 'Azap Yolu'nda rol aliyorsunuz. Kadir İnanır ile ayni dizide oynamak nasil bir duygu? Onunla oynamak zordur derler...

Kadir İnanır ile oynamak benim için bir sans ve gurur verici bir olay. Onun yaninda titriyorum. Çok heyecan verici ve onemli bir durum. Benim için bir dönemeç bu dizi. Daha once de kendisiyle 'Kumsaldaki İzler' adli dizi filmde birlikte oynamistik. Oradan bir tecrubem var.

* Kadir İnanır için 'calisirken cok sinirli olur, bagirir cagirir' diyorlar. Dogru mu?

Belli bir disiplini vardir ve herkes de o disipline uyar zaten. Bu saygi duyulacak bir disiplindir. Onun disinda aksi hicbir sey yok.

* Kaan Urgancioglu, rol icabi Kadir İnanır'dan yedigi tokatlardan yakiniyor. Sizin de boyle bir sahneniz var mi?

Ben daha onceki dizide Kadir İnanır'dan cok tokat yemistim. Sonra bu tokatlardan kendimi korumayi ogrendim. Bu dizide belli olmaz, belki yine tokat yiyebilirim. Onun dusmaninin kizini oynuyorum. Kizdirabilirim onu...

'RAKAMLAR ÖLÇÜ DEĞİL'

* 'Organize İsler' filminde de rol aldiniz. Rolunuzun cok kisa oldugu goruldu. Ve canlandirdiginiz karakterin 'hayat kadini' oldugu yazilip cizildi. Bu rolun tanimlamasi gercekten boyle miydi?

Yok kesinlikle oyle degildi. Bir canlandirmaydi o rol. O cetenin icerisinde kizlar zaman zaman cesitli kiliklara giriyorlardi. Ben o cetede Asim'in sevgilisi Nilufer rolundeydim. Bir kere o kiliga girdi Nilufer. Rolun tamaminda oyle degildi. Rolum az diyenlere ben de rolun buyugu kucugu olmaz diyorum.

* O tarz bir rol rahatsiz eder mi sizi?

Hayir rahatsiz etmez. Ama o rol oyle degildi. Bir bolumde kizlarin hepsi fahise kiligina girdiler. Rus sivesiyle konustular. Çok da keyifliydi bence.

* Filmin rekor kiracagi soylendi. Şu an ulastigi 2.5 milyon seyirci rakami sizce tatmin edici bir rakam mi?

Bence tatmin edici. Çok da guzel bir seyirci kitlesi izledi filmi. Turkiye'de bu rekorlarin olusmasini saglayan isim Yilmaz Erdogan'dir. BKM Film ve Necati Akpinar'dir. Bir de rakamlar olcu degil. 1 milyon kisi izleyince kotu film, 3 milyon kisi izleyince iyi film mi oluyor? Bunu anlamiyorum. Yilmaz cok guzel bir laf etti. Dedi ki: "Biz bir film yaptik. Fazla abartmayin." Gercekten de oyle. İzleyip aklinizda bir sey birakiyorsa ve size hos vakit gecirtiyorsa ne ala. Spielberg'in yaptigi tum filmler sanki rekor mu kiriyor? Yilmaz Erdogan bu ulkede insanlara sinema izleme aliskanligini kazandirmistir.

sabah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home